گردشگری قدرت بالایی در توسعه اقتصادی مازندران دارد

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران گفت: گردشگری قدرت بالایی در توسعه اقتصادی مازندران دارد و نباید به آن به مثابه یک مشکل نگاه کرد.

به‌گزارش میراث‌آریا، حسین ایزدی نیز در نشست هم اندیشی با فعالان گردشگری که عصر جمعه چهارم آبان ۱۴۰۳ در مجتمع گردشگری شهرستان محمودآباد برگزار شد، توان اداره‌کل در حوزه گردشگری را بر پایه حضور و تلاش سرمایه‌گذاران و بهره‌برداران تاسیسات گردشگری در این شهرستان و استان برشمرد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران افزود: جاذبه‌های بی‌نظیر استان به خصوص شهرستان محمودآباد ظرفیت بزرگی برای ماست و باید نهایت بهره‌برداری را داشته باشیم. 

او با بیان اینکه حمایت از سرمایه‌گذاران در کارگروه‌های تخصصی قطعا نویدبخش حل مشکلات بخش سرمایه‌گذاری است؛ یادآور شد: در جلسات متعدد استانی تمام تلاشمان برای پذیرش فرهنگ گردشگری در تمام بخش‌های استان مازندران است. 

ایزدی گفت: قطب صنعت و کشاورزی بی‌نهایت مهم است اما باید بپذیریم که گردشگری هم قدرت بالای در توسعه اقتصاد استان دارد و نباید به آن به مثابه یک مشکل نگاه کرد. در توسعه گردشگری قوانین متعدد داریم و باید با همراهی نمایندگان استان راه‌حلی برای کمک و رفع مشکل بر اساس قانون طراحی شود.

فرماندار محمودآباد نیز در این جلسه با اشاره به اینکه باید توسعه را از سنت به مدرنیته سوق دهیم، گفت: گردشگری نیازمند توسعه است و باید تلاش‌مان برای این مسیر باشد.

روح‌الله علیزاده یادآور شد: حفظ زمین جزو اولویت‌های محمودآباد است و باید برنامه‌ریزی داشته باشیم. 

او تاکید کرد: اصلاح زیرساخت‌ها نیاز ضروری این شهرستان است و باید متناسب با جمعیت به این موضوع توجه شود.

انتهای پیام/

کد خبر 1403080500255
دبیر مرضیه امیری

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha